ده روش ساده برای رسیدن به یک روز فوق‌العاده – بخش دوم

بخش اول این مقاله رو قبلا، اینجا نوشتم. بخش دوم رو در ادامه بخونید:

۵- به‌هم ریختگی‌ها رو از بین ببرید

مهم نیست که محیط پیرامون‌تون چقدر بزرگه. مرتب کردن جایی که در اون کار یا زندگی می‌کنیم، تاثیر مستقیمی روی حال‌واحوال و خوشحالی‌تون داره. خرت‌وپرت‌ها رو جمع‌وجور کنید، به چیدمان محیط سروسامون بدید و از فضای بازترِ اطراف‌تون لذت ببرید.

۶- قدم بزنید

اول می‌خواستم بنویسم ورزش کردن که به نظرم رسید خیلی از خواننده‌ها ممکنه مقابلش جبهه بگیرند. پس فقط برین بیرون و قدم بزنید. تحرک و هوای تازه، روزتون رو بهتر می‌کنه. از محیط سبزِ جایی که برای قدم زدن انتخاب کردید لذت ببرید، ذهن‌تون رو خالی و آروم کنید و به خودتون وسط یه روز شلوغ آرامش بدید.

۷- روی سه تا پروژه تمرکز کنید

فقط و فقط سه تا پروژه‌ای که فکر می‌کنید خیلی مهم هستند رو انتخاب کنید و تنها روی اونها کار کنید.تمام هم و غم‌تون رو بگذارید تا این سه تا تموم بشن و تا قبل از اون، به هیچ پروژه‌ی دیگه‌ای فکر نکنید. همین امروز اینکار رو انجام بدید تا از تاثیرش روی کارایی‌ و اثربخشی‌تون شگفت‌زده شید

۸- به موزیک‌های خوب گوش بدید

 مهم نیست که چه سبک موزیکی رو دوست دارید، همیشه چندتا از بهترین‌هاش رو همراه‌تون، روی گوشی یا آی‌پاد داشته باشید و هروقت فرصت کردید گوش کنید، حال‌تون رو خوب می‌کنه

۹- طلوع یا غروب خورشید رو نگاه کنید

قدیمیه؟ آره! اما کار می‌کنه نه؟

۱۰ – با کسی که دوستش دارید وقت گذرونی کنید

یه‌چیز تابلوی دیگه، اما واقعا هیچی بهتر از این نیست. وقتی امروز صبح برای چند دقیقه با بچه‌هام بودم، حس خوبی داشتم که با هیچ‌چیز دیگه‌ای قابل مقایسه نیست. همه‌ش پای تلوزیون ننشینید و برید بیرون و با کسی یا کسایی که دوست‌شون دارید و براتون ارزشمند محسوب می‌شن، هم‌کلام بشید. باور کنید که این کار می‌کنه!

––

از آخرین باری که وبلاگم رو به‌روز کردم، حدود یک‌سال می‌گذره که خُب، به نظرم میشه بهش گفت طولانی. دلیل این پست، صادقانه، نه انجام یک تعهد قدیمی که بیشتر یک شروع دوباره‌ی آبرومندانه و بی‌سر و صداست. سعی می‌کنم (بخوانید خودم را مجبور می‌کنم) که بیشتر و بهتر بنویسم.

Total
0
Shares
۲ بازخورد
  1. من همون یکسال پیش که مطلبتون رو خوندم مدام منتظر بخش دومش بوم که امروز بالاخره نوشتینش . دستتون درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نوشته‌های مرتبط
Total
0
Share